sobota, 22 września 2012

Hejj kochani... wiem, może przesadziłam z tym blogiem, ale ostatnie dni spędziłam łóżko - lekarz - apteka - łóżko - lekarz i tak ciągle. Mam problemy z gardłem od kilku lat a wyniki nic nie potwierdzają, ale to dłuższa historia... w każdym razie nie miałam nawet siły żeby pisać, nie mówiąc już o czasie. Mam nadzieję że będzie już lepiej, znalazłam jedyne lekarstwo które zmniejsza ból ale nie wiem jak długo będzie działać, mam nadzieję że jak najdłużej. Wydaje mi się że czas zakończyć tego bloga, w końcu i tak prawie nikt go nie czyta, wszystko przez to że rozdziały nie był regularnie dodawane. Ale wtedy będę przynajmniej miała czas na tego drugiego, którego wam serdecznie polecam, szczególnie dla tych, którzy chcą poznać bliżej chłopców z czasów x factor'a. Będzie to bardziej dokumentalne, ale także z moją fantazją i różnymi wymysłami. Ci którzy już czytają - dziękuje. Ci którzy nie - zachęcam: http://wordsgettrapped1d.blogspot.com/ :) Co sądzicie o zakończeniu bloga ? Jakie chcecie zakończenie ? Piszcie, coś wymyślę. :)

4 komentarze:

  1. fajnie, że nowy blog, ale smutno, że chcesz tego zakończyć. Ja ci powiem, że ten blog był jednym z moich pierwszych do czytania i taki trochę sentyment. Może jakaś katastrofa, albo ktoś ma raczka zachoruje? Nie wiem, mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz i dodasz rozdziały xx

    + tymczasem chciałabym ciebie zaprosić do mnie:

    1. http://onedirectioniandrea.blogspot.com/
    2. http://everybody-are-lovely-inside.blogspot.com/
    3. http://everything-is-perfect-before-a-lie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tego bloga, ale jak chcesz go skończyć to chociaż happy end :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go czytalam i skonczylas w takim momecie, ze to nie powinno byc dozwolone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka!!!
    I nie kończ! Ten blog był świetny! Poza tym wyjaśnij wreszcie sprawę z Eleanor i dopiero wtedy zakończy bloga (oczywiście Happy End-em ;D)

    P.S.
    www.catsbooksandally.blogspot.com
    www.zwiastun-raju.blogspot.com - POLECAM

    OdpowiedzUsuń