poniedziałek, 3 września 2012

Hej kochani :)
Mam nadzieję że jeszcze ktoś to czyta. Wrócił rok szkolny... to oznacza dodawanie rozdziałów. We wakacje mnie nie było, ciągle wyjazdy, treningi itd ale teraz powracam z nową energią, jeszcze dzisiaj powinien się pojawić kolejny rozdział więc... zaglądajcie. Stwierdziłam że najpierw skończę tego bloga, ten następny pójdzie później, ale obiecajcie mi że words get trapped też będzie miało czytelników, jest pisany całkiem inaczej, bardziej na faktach i bardziej biograficznie. Ten blog był/jest zupełnie fantazyjny, z words get trapped dowiecie się czegoś z czasów x factora i początków przyjaźni chłopców.
Zaglądajcie tutaj dziś, rozdział będzie :)
Do miłego :P

1 komentarz:

  1. NO W KOŃCU!!! SZYBKO PROSZĘ ROZDZIAŁ! ja tutaj już z nudów czytałam drugi raz to opowiadanie! Jestem ciekawa co się stało z Louuuuuuuuuuuuu

    + Bardzo proszę o zaglądnięcie na mojego bloga ;* http://onedirectioniandrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń